Stellas svar:

En som vill ha medryttarhäst :) om Hoppning!:
Till Stella:

Hej jag vill gärna ha en medryttarhäst.
Hur hittade du Alex ??? :)

Tacksam för svar :)

Stellas svar: Hej!
Jag hittade Alex av en ren slump som nu har förändrat mitt liv.
Men det gäller att leta på blocket & fråga kompisar om dem vet någon som vill ha hjälp.
Och när det väl hittar någon häst/ponny när man tänkt sig något annat så provrid iallafall & ha det du hittade tills du hittar någon annan som passar bättre in på dig! Jag kan bara säga att jag hade otroligt tur som hittade Skrapan(en islänning som jag red förut) & nästan direkt efter hittade jag Alex <3 Skrapan såldes så jag hade ingen när jag hittade Alex.Men det jag försöker säga är: ta vara på det du hittar.
Hoppas det var ett bra svar.
Kram Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0