Ingen bloggning! :O

Hej!
Jag har inte bloggat på en vecka typ men det är för att vi fortfarande inte har något internat hos min pappa! :O
Det har hänt massor sen sist...Jag red Dottir förra torsdagen det var roligt hon var lite pigg men jag fick henne att gå skapligt :) Sen i söndags red jag Alex barbacka men det blåste jätte mycket så det tyckte Alex var läskigt så det gick inte så bra... Och sen nu i torsdags hade vi hoppning så jag tog med mig Alex :) Det gick super han var pigg & drog mot hindrena!Men det dock regnade så vi gick till stjärnholm i regn & hem i regn :/ Aja det var det värt :P
Sen har Maggi sagt att hon vill med mig till stallet så hon kanske ska med mig på tordag & fotta när jag rider på stjärnholm förhoppningsvis om jag inte bytt ridgrupp. Hoppas jag får Dottir då :P<3
Lite icke häst bilder :P





Kram Stella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0