oj..

Det var ett tag sen jag bloggade här känner jag.. INTE BRA ELLEN!
Men jag bloggar för fullt på min blogg, men jag ska bli bättre..
Det som har hänt är inte intressant, jag har varit i stallet typ varje dag det är väl bara det..
Igår var det spökkväll och stella har ju skrivit om den så jag orkar inte gör det då och det är ju inte roligt att läsa det två gånger.
Jag kan ju i alla fall berätta om i torsdags när jag red min älskade Sofus? :)
Jag gjorde i ordning honom och vi gick upp till ridhuset. Jag behövde ha pall för att komma upp.. ;)
Han kändes lugn när vi skrittade fram och i traven, men i första galoppen var han JÄTTESEG så jag fick ta ett spö och då gick det jättebra!
Vi tränade skänkelvikning, det gick faktiskt jättebra! Han var jättefin och duktig.
Jag fick han på tygel, och han gick jättefint! Men det var inte länge men jag har börjat lära mig ordentligt nu, förut kunde jag men jag gjorde på ett annat sätt som var mycket svårare.. ;)
Funderar på att ta en privatlektion eller gå på någon dressyrkurs snart, för jag vill kanske börja tävla sen :)
Jag ska vara med i en hopptävling så småningom men jag vet inte när och vilken än.. ;)
Funderar på att fixa en ny design, men jag vet inte vad stella tycker om det.. ;)
Jag tror inte att hon har något emot det.. ;)
sofus <3
/ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0