Usch vad dåliga vi är ;P

Varken jag eller Ellen har bloggat på den här bloggen på jätte länge :O Fy på oss... Måste fråga henne om hon vill ha kvar den här eller om vi ska ta bort den helt... Saknar dig Ellen enormt mycket <3
I onsdags red jag Bullen & han & jag har aldrig kunnat sammarbeta tillsammans men i onsdags så blev det lite sammarbete & det var faktist roligt att rida han. Jag la upp stiglädrena & satt ner typ hela lektionen & nu i efterhand har jag haft en förskräcklig träningsvärk i magen ^^

/ Stella

Kommentarer
Postat av: ellen

orkar inte göra ett nytt inlägg nu.. ;)

jag vill ha kvar den men kommer nog inte att blogga så JÄTTEmycket <3

SAKNAR DIG GUMMAN!! <333333333

2010-12-13 @ 17:19:47
URL: http://havrekornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0